lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Videon från Brittiska Vogue

Kategori: Allmänt

 
You guys, jag säger bara ett ord - vårmodet.
Jag är ingen fashonista eller modeslav men jag som många andra "vanliga-dödliga" kan ju inte låta bli att ta en liten titt på vad som händer i modevärlden så här i smyg-vår-tider. Det är något visst med vårmode, det är som att... som att.. åååh jag vet inte! känslan kan inte nedskrivas. Eller rättare sagt den SKA inte nedskrivas den ska skrikas ut . Högt.  Ronja knows what I'm taking about.
 
I den här  videon från Vogue summerar det brittiska Vogue-teamet vårmodet 2013. Gillar nästan allt jag ser men framför allt - hörde jag svarta feminina siluetter, cut-out och Japanska geishor?! 
 
 
(Tips:  ZARA har hakat på det flesta av trenderna som snackas om i videon.)
 
 
_Sparkle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: