lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Hjälp mig!

Kategori: Allmänt

Lyssnade på radion när de berättade att det under 15 dagar kommer att öppna en One Direction Pop Up Store i Stockholm, Vad är detta? Kanske ni frågar er, jo mina vänner det är en butik som bara säljer 1D-merch. 
 
Den 23 februari blir Sverige första landet i Europa att öppna detta himmelrike (eller helvete om man så vill).
 
Det faktum att jag sedan gav ifrån mig ett skri när jag insåg att jag skulle vara i Stockholm under samma period, är ju bara... DAMMIT, THIS WAS SUPPOSED TO BE A PHASE!!! 
Men har den här infektionen inte gått över än, lär den ju inte ha gjort det till dess, så jag kan ju lika gärna gå dit och köpa mina life-size cutouts av killarna och titta runt lite.
 
Well, I guess I'm screwed...
 

- Linnéa x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: