lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

New York Fashion Week - på ett annorlunda sätt.

Kategori: Allmänt

Läste precis en helt underbart rolig artikel om två killar som drar på en modevisning tillsammans - inget ovanligt där förutom att den ena är sten-hög på "acid-dosed Altoids mints" och langar skönaste kommentarerna och den andra dokumentera det hela.
 
 
Klicka på bilden för att läsa artikeln:
 
click! click! You must ckliiiiick on tha pic too get the acid kick!!
 
You didn't click? Oh you're a prick! 
 
Omgahwwd! Vad jag langar de fetaste rymsen.
 
Ja, jag vet. Det märks att jag har varit hemma förlänge. pga rabies (haha nä skoja - kan man ens få rabies?). Gud! vad rolig jag var nu... Nej, min brist på socialtumgänge (bortsett från katten) är pga något så ospännande som en helt vanlig svensson-förkylning. Förlåt kära läsare. Det tar kål på mig.
 
I neeeed tooo geeet the heeelll ouuut offff hereee!!
 
Hoppas ni har en mer spännande fredagskväll än vad jag har! 
skavlan med pärona?-När hände det senast? herregud...
 
Pusspuss
 
-I'm Still Dj Sparkle though

Kommentarer


Kommentera inlägget här: