lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Super Bowl 2013

Kategori: Allmänt

För er som missade det så gick Super Bowl av stapeln inatt. Kollade jag på det? Hell no! Orka sitta uppe hela natten för att kolla på amerikansk fotboll, jag fattar knappt vanlig fotboll! Men jag har däremot kollat igenom reklamerna och halvtidsshowen såhär dagen efter.
 
I år stog ju Beyoncé för halvtidsunderhållningen, två veckor efter sitt ganska omdiskuterade framförande av Star Spangled Banner under Obamas inauguration. För att vinna tillbaka den amerikanska nationen framförde hon ett medley av sina egna låtar uppbackad av ett "all-female band" och massvis utav dansande tjejer med ben som får alla osäkra tonårstjejer att gråta hejdlöst. Om man skall se till jublet på stadion tror jag att hon är förlåten, i alla fall delvis...
 
 
Även om Beyoncé stog i centrum var det något annat som blev den största snackisen; Destiny's Child's återförening. Ja, ni hörde rätt! Kelly Rowland och Michelle Williams joinade Beyoncé på scen, och tillsammans rev de av några av gruppens hitlåtar.
 
För er som vill se hela showen rekomenderar jag er att spana in videon härunder!
 
 
 - Linnéa x
 
PS. Om någon undrar så van Baltimore Ravens matchen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: