lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Gamla Stan

Kategori: Allmänt

Har börjat lovet med att dra på mig någon form av influensa;  feber, huvudvärk, allmän värk... Men det värsta av allt: Jag har ingen aptit, kan knappt äta en barnportion utan att det snurrar i magen. Dagens mat har bestått av en smoothie på banan och mjölk till frukost, och jag är inte ens hungrig. Eller jag är hungrig, men sen ser jag maten och är helt plötsligt proppmätt. Jaja, får se det från den ljusa sidan: Nu får jag kanske ett tjusigt "thigh gap"... ;) 
 
Har ägnat dagen åt att kolla på disneyfilmer och kolla igenom mina foton från i somras, hittade några från när jag var i Stockholm med några kompisar i augusti. Har suttit och tittat på bilderna och drömt mig tillbaka till ljumma kvällar, medans snön sakta dalar ner utanför fönstret. Jag saknar sommarljuset, värmen, och inspirationen till att plocka fram kameran!
 
 
 
- Linnéa
 

Kommentarer

  • Fotograf Annie säger:

    Det är bra fint i Gamla Stan :)

    Svar: Oja, och väldigt fotogeniskt! (Om man nu kan säga det om en plats...)
    lawide.blogg.se

    2013-03-12 | 21:11:55
    Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se
  • Fotograf Annie säger:

    Jomen det kan man väl säga :P

    2013-03-13 | 11:20:16
    Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här: