lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Sa du 99 galleoner, 5 siklar och 5 knutingar?!

Kategori: Allmänt

Översatt till US dollars blir beloppet ovanför 1000$ (ca. 6600 SEK), det är va Amazon vill att man ska casha upp för det nya boksetet "Harry Potter: Page to Screen: The Complete Filmmaking Journey" som innehåller 8 (varav 7 helt nya) böcker om allt som en Harry Potter-nörd vill veta plus The Monster Book of Monsters (den är dock bara en låda). 
 
Harry Potter: Page to Screen: The Complete Journey
Bild från www.hypable.com
Ser inte så pjåkigt ut va?? Vänta bara till du ser videon *drooling*
 
Fick den blåa boken i mitten i julklapp förra året, och den innehåller massor utav information och bilder som jag aldrig sett tidigare, trots mitt maniska internetsökande... Och det får mig att vilja ha de övriga böckerna ännu mer, för jag vet att de är bra grejer. Men 6600kr är lite väl saftigt när man lever på CSN-bidrag... Får hoppas på att böckerna släpps individuellt i framtiden.
 
Ciao för nu - ska gå och gräva i garderoben och se om det inte finns något jag kan sälja...
 
- Linnéa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: