lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

OW!

Kategori: Allmänt

Sitter i min säng och snörvlar, har sovit större delen av dagen men vill inget hellre än att bara gå och lägga mig igen. Försöker dock hålla mig uppe några timmar till genom att kolla (vill bara påpeka att jag skrev "coola" först istället för "kolla", bara för att jag är så sjukt grym!) på alla YouTube-klipp och TV-serier jag har missat den senaste tiden, vilket kan ta en stund... 
Känner att jag är lite oinspirerad till att skriva ett inlägg, så jag tänkte avsluta detta nu, innan jag börjar skriva om hur jag sitter och halvgrinar över hur stolt jag är över hur långt One Direction har kommit... Oops..! Ja, nu vet ni, innan nåt annat slinker fram ska jag avrunda detta.
 
 
Bjuder på en bild på herr Håkan Hellströms byxor, vilka jag såg häromveckan och stod obeskrivligt nära, synd bara att Håkan inte hade dem på sig... eller..?
 
SNÄLLA FÖRLÅT MIN PERVERSA TONÅRSHJÄRNA..!
 
Byyyeee!!!
- Linnéa x
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: