lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Music Monday

Kategori: Allmänt

Måndag, första dagen tillbaka i skolan efter lovet. Vaknade halv sex imorse och kunde inte somna om, vilket resulterade i att jag var i skolan halv åtta. Ensam. Jag och tystnaden. Jag var så trött att jag ville spy... 
 
OKEJ DEPRIMERADE EMOBARN!!! Innan det här går helt överstyr, så ska jag införa något som kan lätta upp måndagarna i fortsättningen: Music Mondays! *YAY!* Antar att det inte bara är jag som hyser en stark bitterhet mot veckans första dag, därför bestämmer jag att från och med nu ska det varje måndag dyka upp lite svängig musik på den här trevliga bloggen som kan lätta upp humöret och locka till dans. Om vi har tur så kanske bloggens andra hälft vill vara med och DJ:a, men för nu får ni nöja er med DJ Potter!
 
Först ut: "You and Me" - One Night Only. Denna låten var en utav de första låtarna jag hörde med killarna och det kommer alltid vara en utav mina favoriter, får mig alltid att dra på smilbanden :)
Åh.. va små dem va'... 
 
Låt numero två: "Wings" - Little Mix. Slänger även in lite girl power! *VARNING!* Denna video innehåller extremt mycket swag (till och med Anna ligger i lä)
 
Så, nu har jag iaf muntrat upp mig själv!
Over and Out!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: