lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Alldeles för många tårtbitar senare...

Kategori: Allmänt

Idag är det ju som sagt fars dag. För er som har missat det; Oooh, bad, bad child! May you rot in hell!
 
Min familj är väldigt fin och organiserad och det slutade med att jag och mamma köpte en tårta och pappa köpte en, vilket ledde till att vi hade sammanlagt en 20-bitars konditoritårta, liiite saftigt till tre pers... Så jag har fått offrat mig och käkat *försöker räkna efter hur många tårtbitar jag har ätit* okej, glöm det... Får vara glad att jag har en ämnesomsättning som är att skryta med. 
 
Bjuder på en gammal bild från Januari (men vi kan låtsas att jag tog den imorses, vilket jag i princip hade kunnat göra med tanke på det kyliga vädret...). Har kommt på mig själv med att jag har varit väldigt oaktivt med kameran på senaste, får skylla på skolan och det tråkiga höstvädret.
 
Arrivederci!
- Linnéa 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: