lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

20 Random Questions - Part 2

Kategori: Allmänt

Här kommer del två av "Linnéa svarar på konstiga frågor":

 

11° Hur många köpcenter/gallerior har du varit i?

Ja, alltså, jag håller ju inte direkt räkningen på sådant, men en hel del skulle jag nog säga.

12° Om du, just nu, skulle få reda på att du var gravid, vad skulle du göra? Vem skulle bli den första personen du berättade det för?

Jag skulle gå och köpa massor utav ”Ben & Jerry”, gå hem och bara möla i mig och skylla på att det var en craving. Nej, ärlig talat vet jag inte, jag skulle nog bara acceptera läget. Jag tror modersinstinkten skulle kicka in och bara få mig att köra.

Den första personen jag skulle ringa skulle självklart vara pappan till barnet.

13° Hur mycket kroppshår på en kille är enligt din åsikt för mycket?

Alltså, lagom är bäst! ;)

14° Nämn något du äger som är leopardmönstrat:

Jag tror inte jag äger något med leopardmönster... eller vänta! Jag har ett hår band från när jag var yngre, men annars är jag ganska fri från djurmönster överhuvudtaget.

15° Vad är det dyraste du har betalat för ett par skor, och vilket märke/sort var de?

Det dyraste jag har betalat för ett bar skor är runt 500 kr, vilket jag betalade för mina första Converse All Star. Utöver tre par Converse äger jag bara billiga skitskor, för sålänge det inte är snö ute föredrar jag att dra på mig ett par chucks

16° Hur ser din tröja ut som du har på dig?

Det är en gul träningströja från Puma, med ett fint snirkligt tryck på. Väldigt bekväm är den också...

17° Rakar du benen på vintern?

Ja, fast inte lika ofta som på sommaren. Tycker det är lite slöseri att göra det bara för att känna sig fin :3

18° På idrottslektionerna, byter du kläder helt och hållet eller drar du bara på ett par mjukisbyxor över dina andra kläder (om du inte går i skolan, vad brukade du göra)?

Alltså, WHAT?! Tog dessa frågor från brittisk/irländska Yahoo, händer detta helt seriöst där!? Det måste ju se jätteroligt ut! Och om det behöver förtydligas: Nej, jag bytte kläder helt och hållet på gympan.

19° När var din senaste arbetsintervju, vilket företag var det för och hur gick det?

Jag har aldrig varit på en arbetsintervju, har aldrig haft helgjobb eller liknand och när jag har haft sommarjobb har jag fått dem via kommunen.

20° Är din mobilklocka inställd på 12h (ex. 6:09pm) eller 24h (ex. 18:09)?

Min mobil är inställd på 24h, ändrar dock till 12h på min iPod ibland när jag har tråkigt. (För då blir klockan 11:11 två gånger om dagen! Yus Mate!)

 


Ja, det var det det! Hoppas ni fann detta någorlunda givande, om inte dedikerar jag följande gif till dig (just precis, DU DÄR!) Ni som tycker att jag verkar helt underbar kan låtsas att inlägget slutar här. 

- Linnéa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: