lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Slim is back.. I något rumsrenare form. Tyvärr.

Kategori: Allmänt

 

Yeah! Äntligen har de publicerat musikvideon! Skylar Grey feat ingen mindre än min baby EMINEM!!! Och hur mycket jag än skulle vilja så kan jag nog inte säga att jag direkt gillade låten. Men den är ganska naughty och har en liten touch av Slim Shady - long time no see ma man! Så jag ska väl inte klaga;). Första gången jag hörde den, tänkte jag "vafan är det här för skit" men nu när jag har hört den några gånger så är den en aning bättre... Okej vem försöker jag lura. Inte ens Em gör bra ifrån sig textmässigt i denna låt. Är jag besviken? J. to the . A. !

I vilket fall som helst är det kul att höra att EM lever och har humorn i behåll! 

 
 
Well ha en fin onsdag darlings
 
pusspuss
- Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: