lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Whole Lotta Shakin' Goin' On

Kategori: Musik

Blir galen på det här vädret! - Typisk svenne kommentar? Jaja jag vet, men utan kaffe och musik skulle jag gå under, var är solen? Behöver dig nu! Får gå ut och göra en soldans till denna låten, kommer garanterat att fungera! Vem kan låta bli de där twist-stegen (som alla päron är väldigt noga med att lära sina barn, eller det kanske bara är min pappa?) när Little Richard drar på stämbanden!? Grannarna lär ju tro att jag blivit galen men - WHATEVAAH!!!!
 


 
 
puss
 
-anna aka Dj Sparkle

Kommentarer

  • Linnis aka Limpan säger:

    Sol, sol, sol, måste ha sol! Twista gör vi allihopa. Saknis digis Annis. Keep up the good work, å så får vi ta å ses snart!

    Svar: yeaah!! haha tack jag ska försöka ;) ! JA det gör vi ! kisses!
    lawide.blogg.se

    2012-11-29 | 21:12:46
  • Amanda säger:

    Hahaha Marilyn Monroe vilken stjärna, blogga mer, mer, mer! Grymt härligt inlägg! <3

    Puss

    Svar: Aaah den repliken! vilken comback asså! Your wish is my command!!
    lawide.blogg.se

    2012-12-03 | 12:45:51
    Bloggadress: http://amandajohavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: