lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Infinite.

Kategori: Movieslikejagger

I fredags smällde det. ÄNTLIGEN fick jag sett Perks of Being a Wallflower. Filmen som har varit så sjukt efterlängtad, jag har väntat på den sen jag var 16, vilket snart är tre år sedan (!). *ÅNGEST*
 
Slog till på stort med lösgodis, något jag inte har ätit sen dinosaurierna strövade fritt på jorden. Eller inte sen 2012 åtminstonde...
 
Perks handlar om Charlie som precis börjat High School. Han är tystlåten och inåtvänd, men han lär känna två sistaårselever som får honom att komma ut ur sitt skal. Det är en underbar film, och det är en utav de få filmer där jag faktiskt kan säga att filmatiseringen gör boken rättvisa. Om handligen inte når en på något plan, då har man ett hjärta av sten inget hjärta. Punkt. Jag lämnar er med två klipp från filmen, och en stark rekommendation att se den!
 
 
 
 
Love always,
                                                                      Linnéa
 

Kommentarer

  • Filippa Wallin säger:

    Underbar är den denna film! Riktigt fin blogg dessutom! Kram på dig!

    Svar: Tack så hemskt mycket!! Perks kommer tillhöra klassikerna en dag x
    lawide.blogg.se

    2013-03-13 | 21:37:07
    Bloggadress: http://chippaz.blogg.se/
  • Fotograf Annie säger:

    Den filmen vill jag också se, har hört så mycket bra saker om den :)

    Svar: Den är fantastisk!
    lawide.blogg.se

    2013-03-25 | 19:25:04
    Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här: