lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Spott é fy

Kategori: Music Monday

Här under har ni en liveinspelning med Ed Sheeran, aka Ginger Jesus, och innan ni börjar tveka; Ja, jag vet, den är elva minuter lång, men tro mig, det är så värt att allt annat känns meningslöst. Pojken är så begåvad att man bara vill ge honom en stor, fet kyss och mata honom med piri piri kyckling hela natten lång! Så, kolla nu.
 
Nå, va tyckte du? Helt underbart. Jag vet...
 
Om du faktiskt tycker som jag, vilket du självklart gör, tycker jag att du ska gå hit och skriva upp dig på maillistan. Om du gör det får du en gratis, yes box GRATIS, EP med låten du precis hörde plus (hehe) två andra låtar... gratis är gott!
 


Som DJ Sparkle nämnde tar vi ju som sagt studenten (WOO-HOO!) om några månader, och låtlistan för flaket har ju påbörjats. När jag satt och kollade igenom vad folk hade lagt till, blev jag sugen på att göra min egna, ultimata flaklista. Den blev helt episk... det spårade inte alls ur *hosthost*. För er som har fyra musiklösa timmar, eller bara allmänt tråkigt, I PRESENT "ABSOLUTE FLAKHITS 13", THE PLAYLIST THAT MAKES DJs AROUND THE WORLD DROOL DOWN THER CHINNY-CHIN-CHINS!
 
 
Sheerio!
-Linnea xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: