lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Some overcooked Swag- coming Right Up, Mr!

Kategori: Music Monday

Sen när heter jag DJ Sparkle??!?!?! I OBJECT!!! Min kumpan kommer såklart på det töntigaste namnet i världshistorien och har mage nog att döpa mig till det och därmed sätter mitt swaggie-rykte på spel …B**ch….. hmmmm…. well I kind of like it! 

Nostalgi vare!

 

Säger bara Oliver och gänget. Vem ville inte vara lika cool och fri som Dodger när man var liten? Okej, jag erkänner - det vill jag fortfarande! Han kommer alltid vara en av mina störrsta idoler.  

"Man är väl infödd, man har väl koll
jag äger ingenting ,ALLS, men jag har storstadskontroll!"

 

Långben the Movie. Vad ska jag säga? ÄLSKAR Långben! ÄLSKAR karaktärerna! ÄLSKAR Låtarna! ÄLSKAR filmen! 

 

Rökeffekter!  AAAooooooOOohh!

 

Sen har vi ju de där filmerna som rör en. Som talar till en på ett annat plan. Som Skattkammarplaneten. 

"They can't tell me who to be
'Cuz I'm not what they see"

 

Fråga mig inte vad Bilar har med nostalgi att göra. Men låten är ju så go så den kvalar in i på listan ändå!

Frihet! Vill ut på vägarna nu! Skita i allt och bara dra med mina älsklingar, och denna låten ska spelas när vi flyr.

 

Well that's all from DJ Sparkle, förtillfället. Ha det fint vänner! 

(Mössan. Laddad med så mycket, Nostalgi.) 
 
 
 
 
-Anna aka DJ Sparkle
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: