lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

It's a Party in the USA

Kategori: Allmänt

Jag drog en lättnadens suck imorses när jag vaknade och hörde att Obama hade vunnit presidentvalet. Jag ska inte påstå att jag är insatt i politik, och jag har bara en väldigt vag aning om Obamas/Romneys åsikter. Men de lilla jag vet tillsammans med min grymma magkänsla säger mig att Obama är av rätta virket, seriöst bara kolla på honom: 
Och även om det verkar som att USA håller på att gå in i väggen, så har dem i alla fall en charmig president! Och det kan faktiskt räcka längre än man tror!
 
Till skillnad från denna hära filuren, som ger mig magont. Allvarligt, har ni kollat på honom när han håller tal??? Han ser ut som han tänker "Åh vad jag hjärntvättar er, ni skulle bara veta..."
image
Usch, alltså! Sen om han har vettig politik skiter jag i! Han ser ju helcreepy ut!
 
Så, nu ska jag sluta låtsas som att jag vet något, iställer ska jag "PUT MY HANDS UP THEY'RE PLAYING MY SONG THE BUTTERFLIES FLY AWAY NODDING MY HEAD LIKE YEAH!!!" 
 
Skyller detta fluminlägg på min feber, ber så hemskt mycket om ursäkt. Om ni däremot gillade det, jag ska försöka se till att ha feber lite oftare så ni kan få fler inlägg som detta. Ska gå och lägga mig nu, så jag orkar dra mig till skolan imorgon,
Puss och snark, tallbark!
- Linnéa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: