lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

I'm on Shag Highway heading West! // Colin Frissell

Kategori: Movieslikejagger

Helgen var lugn, mysig, chill. Me and the gang (Wurren, Hampe, Jackie, Maria och Sarah) körde på att spendera vår fredagskväll i lillstugan. Trängde in oss där med en hel hög av filtar och kuddar, godis och snacks. Tände massa stearinljus och såg på "Love Actually", man ska ju göra det så här i juletider, har jag hört. Pluss att det kom fram att någon av oss hade lyckas missa den filmen – gängets rykte stod seriöst på spel- Vi var helt enkelt tvungna att genomlida 135minuter av ren och skär tortyr... Okej jag erkänner, jag diggar den! Finns ingen jag inte skulle rekommendera den till!! Mina älsklingskaraktärer Bill och Colin gör filmen till ett mästerverk! Om du inte sett filmen– SHIT VA PIN- Gör något åt det genast! 


 
"I am Colin God of sex... I'm just on the wrong continent, that's all."
 
Colin, marry me? ASAP!
- Anna

Kommentarer

  • Linnis aka Limpan säger:

    Åhå! Jag älskar den!!

    Svar: Ja!! Jag har faktiskt en så länge inte träffat någon som inte gjort det! wooonderbaaar!! puss
    lawide.blogg.se

    2012-11-29 | 21:20:33

Kommentera inlägget här: