lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Den nya Rebecca Black

Kategori: Allmänt

Och USA har gjort det igen! Man tycker att dem borde lära sig men, icke sa nicke. Dem har nu skapat ett nytt blivande internetfenomen i form av Nicole Westbrook. En söt liten flicka med alldeles för mycket smink som sjunger en sång om Thanksgiving.
 
 
Delade mina åsiket med Anna över Facebook och eftersom jag är en lat människa och inte orkar upprepa mig så får ni nu ta del av dem i form av en hederlig PrintScreen:
 
Känner att det har vart ett himlans liv är ikväll, men nu är det i alla fall slut med bloggandet från min sida av stan. Men jag måste erkänna att jag tycker jag har levererat ett riktigt scoop denna gången! Kom ihåg vart ni hörde och såg det först!
 
- Linnéa x
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: