lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Vi är få som kan få hiphop-kuken att stå!

Kategori: Allmänt

Sitter med mina otroligt frääna hörlurar (bild3)... Har lyckats göra sönder alla vi har i huset nu - WELL DONE MA BOY! Känner dock inte för att gå runt med dessa ute bland folk så det får bli att köpa nya. När jag hinner.... Och orkar... Och känner för att lägga pengar på ett par nya... Okej,  ja det kommer nog dröja ett tag. hehe....
 
Du undrar sjääääälvklart vad som spelas i lurarnar? Visste väl det!
 
Det är ingen mindre än Petter- The old goodie- som går på repeat!
Låtarna (Rulla med oss och Så klart!) från plattan "Bananrepubliken" är, enligt mitt tycke, nått av det bästa som han producerat, och jag vågar nog påstå att de fortfarande (såhär 12år senare) är bland de tyngsta inom kategorin svensk hiphop. Jag verkar inte vara den enda som tycker det, albumet är - tro det eller ej - Sveriges mest sålda hiphopalbum. 
 
På denna tiden kunde det göras hip hop och musikvideor må jag säga!  
 
 
  Suzanne Reuter som Petter mamma - galet bra idé!  - SÅ BRA!
Mer av Petter feat Suzanne .R. aka Morsan? klick--> "Jag tror Petter spela för andra laget"
 
 
Myste med mina homies (bild4) - Jackie och Wurren- i lördags. Blir mycket lugna helger nu, men vem f*n orkar göra något nu? festa? Naah! Det tar vi igen på lovet! ;)
 
 
 
Pusspuss darlings
-Dj Sparkle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: