lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Välsmakande rosa ögonbryn

Kategori: Allmänt

 
Jag vill ha en förändring. Förändringar springer inte direkt på en i trappen och rakar skallen på en, tar fram nålen och gaddar en argsint viking i pannan på en. Nej. Tyvärr. Vill man ha en förändring får man se till att skjuta på lite själv. Sååå kära vänner vad säger ni om rosa ögonbryn? Skulle det smaka? Yeeaaah!
 
... Fasen slängde ett öga på flaskan "Använd ej för färgning av fransar och bryn".Someone is a pary pooper... Typiskt, fast vid närmare eftertanke kanske det är lika bra det.
 
Men något ska jag ju ha den förbannade rosa färgningsmoussen till!Ombre á la barbie style? Slingor á la party zebra? Ena hälften blond och andra hälften rosa á la Cruella de Vil? Eller gå all-in och köra på helrosa - som sockersöt sockervadd? Svårt val det där... Jag får återkomma i denna fråga vid ett senare tillfälle (när jag är mindre uttråkad och risken för förhastade beslut inte är så överhängande).
 
 
 
 
-anna

Kommentarer

  • Amanda säger:

    oh RUSSELL BRAND MY BABE, hur otroligt episk är inte han!!!! JAG DÖR!

    Kul att ni har med han i bloggisen (a)


    Svar: hahaha bilden är så bra så klart han ska vara med!
    lawide.blogg.se

    2012-12-14 | 10:21:45
    Bloggadress: http://amandajohavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: