lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Jorden snurrar - Än så länge

Kategori: Musik

Nya Zeeland har överlevt den 21 december 2012 - DET FINNS HOPP FOLK!!!
 
...
 
Vilken fin sång DJ Sparkle! Och med tanke på hur de, och videon, såg ut sjung de säkert till alla Directioners där ute. Fast om jag - som Boyband-expert (har ett färsk-printat diplom jämte mig) - får inflika hade det passat bättre in om de hade gjort låten för 15 år sedan ;)
 
 
Och DvD kan va lugna, vi vet redan att 1D inte är snygga.
 
Och, yez, vi vet att de är gay
 

 
Det verkar ju som att det blir en dag imorgon också, men för säkerhets skull ska jag se till att ta väl hand om resterande tid av min kväll - käka pizza, städa mitt rum och hoppa runt till grabbarnas perversa låtar.
 
"Katy Perry's on replay, she's on replay" - Århundradets bästa textrad!
 

Pizzan kall(n)ar! Bye bye!
- Linnéa xx
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: