lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

BBC (British Boys' Covers)

Kategori: Music Monday

Idag bjuder jag på några britter som gör va de gör bäst: covers som äger sönder originalen. Inget illa menat mot originalen, men sanningen är brutal ibland...
Bandet som gör Bruno Mars-covern är en ganska nya i min musikvärld, sprang på dem under en av mina irrfäder på YouTube härom veckan. Hur jag har klarat mig utan deras indiepop i alla dessa år är en bra fråga.
 
They got the looks, the talent and frickin' nice accents... Kan de inte bara nöja sig med att va britter liksom?!
 
Sedan har vi James, har bloggat om honom förut, han tävlade i brittiska X-Factor förra året och lyckades ta hem hela skiten! (Vilket egentligen inte var särskilt överaskande eftersom att han är helt outstanding). Här är hans vinnarsingel:
 
 Jag kan inte ens... hans röst...
 
 
Peas!
- Linnéa x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: