lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Oh, what's happened to me?

Kategori: Allmänt

Har prov imorgon, har inte öppnat boken än, och ärlig talat tror jag inte jag kommer göra det heller.
Jag ska inte påstå att jag var världens pluggis innan, men jag har i alla fall orkat läsa på till proven. Jag har brytt mig. Men på senaste tiden är det som att luften har gått ur mig, all ork, all motivation, allting är bara borta. 
Jag hatar mig själv för det, men alla försök att bättre mig är lönlösa. Det är som att min hjärna går på sparlåga, den klarar inte av att bearbeta det jag läser, det bara susar förbi. Så vad är meningen med att försöka? Det hjälper ju ändå inte. Jag kan lika gärna sitta här och vänta på att motivationen återvänder. För det måste den ju göra. Eller?
 
 
- Linnéa x
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: