lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

The First Post is Always Awkward

Kategori: Allmänt

Linnéa heter jag, och jag är ena halvan av den här bloggen. Jag tänkte ägna det här inlägget åt att presentera mig själv, och jag ska försöka fatta mig kort. Något som jag borde va bra på för jag uppfattar mig själv som en fåordig person (bortsett från när jag är extremt tjôtig...) Well, let's get started!

Mitt förra liv spenderade jag som britt (nationaliteten, inte kvinnan!), något som märks ganska tydligt på mitt nuvarande liv, jag älskar allt som är brittiskt och drömmer om att någon dag flytta dit.

Jag är en person som gillar att att visa min support och engagera mig i fandoms, varav några är Harry Potter (ärligt talat är det inte en fandom, Harry är mitt liv och mitt allt...), One Night Only, Doctor Who, Sherlock och One Direction. De här cirkulerar dagligen i mitt lilla huvud och är anledningen till att jag inte får nån sömn på nätterna...

Jag är koffeinberoende, älskar mat och sötsaker, hatar gym, och enligt alla lagar borde inte min livsstil vara möjlig. Hade min kropp varit normal hade jag varit tandlös och rullat fram.

Det här skulle kunna bli bra mycket längre och ingående, men jag tycker att det räcker för nu. Om du gillade vad du läste, kom inte tillbaka! 

 

PS. Jag skämtade bara, kom gärna tillbaka! Och om du gör det kan jag lova att du kommer mötas av trevliga saker i form av andra halvan av bloggen (ooOOoo undrar vem det är som är tillräckligt awesome för att få blogga med mig?!) Plus att du kan få se några av mina finfina foton (jag är nämligen en hyfsat mästerlig amatörfotograf).

 

Aww, stop it guys! You make me blush :') 

Kommentarer

  • carl säger:

    Fän va najs! I'll be back bitches!

    2012-11-03 | 16:44:54

Kommentera inlägget här: