lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Ride with us

Kategori: Allmänt

Jag är den du ännu inte lärt känna. Jag är kvinnan som kommer att förgifta ditt sinne och vända upp och ner på din livssyn. Jag är Anna. Den andra hälften.
 
Hur fasen ska jag kunna göra en presentation som överglänser min galet nördiga andra-blogg-hälfts?! Äh går inte så vi hoppar helt enkelt över kallpratet och hugger dirket in på efterrätten. Jag kan dock säga så mycket som att jag här på bloggen kommer att komplimentera Linnéa aka Miss Potter väldigt bra med mitt intresse för allt från mode till hur man kan leva livet på en räkmacka utan att ha fickorna fulla av kosing.
 
Tillsammans kommer jag och Linnéa skapa en mix av det bästa från två världar. Något unikt. Lawide.
 
-Anna
 

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Let's see the life of a shrimp sandwich! Keep it coming... proper!

    Svar: Girl! I will not let you down!! // shrimp sandwich pusspuss
    lawide.blogg.se

    2012-11-08 | 01:53:17

Kommentera inlägget här: