lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

Oljebrottning

Kategori: Allmänt

Turkiets national sport? Någon som kan gissa vad det är? Inte det? MEN vilken tur att ni har mig då som finns här med mina enorma kunskaper om sport *host*.  Nu till svaret: Tro det eller ej men det är något så intressant som OLJEBROTTNING! Ja du, det är precis vad det låter som turkiska atleter endast iförda shorts som kramas insmorda i olja. Kollade även upp det på Youtube (I gotta see this liksom, hehe…) och av att döma av videon så verkar det vara en märklig sport - som vi absolut borde börja utöva i Sverige!! ;)

haha det sjukaste !

-anna

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hahaha gudars, det skulle jag betala pengar för att gå och se! xD

    Svar: hahah klart! vem skulle inte det? ;). Men vännen nu blir jag besviken - inga inlägg i kategorierna "musik" och "konst"? gör något åt det genast!! ;) puss
    lawide.blogg.se

    2012-11-27 | 20:04:33
    Bloggadress: http://amandajohavsson.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Det ska jag genast ta itu med :D Er blogg är episk, just saying! (: <3


    Svar: Åh tack fina!<3
    lawide.blogg.se

    2012-11-28 | 19:01:15
    Bloggadress: http://amandajohavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: