lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

King of Raop

Kategori: Allmänt

Fään va fint! Ena halvan av bloggen sitter och snyter sig på sin sida av stan och den andra hostar sig hes på sin. I feel ya bro! Vilken connection. Blir ju nästan lite sentimental…  

(”Ey Miss P! Vi skålar in Jannes 18år med hostmedicin i morgon! Btw, du borde vara stolt över mig, stannade i skolan trotts feber och galna kallsvettningar!”).

Sista lektionen var en pina, huvudvärk på hundra decibel kände mig allmänt äcklig, ynklig, osv. - En värktablett senare och en random video på en hoppande Dankan iförd grodmössa- och jag var på banan igen! Jäkligt gött häng (eller fett kanske är ett mer passande ordval) på Gyllenbågen med Janne, Niklas och Batman aka Betty (tro inte att ni är något nu bara för att jag råkade nämna er i förbifarten) -Them bitches ska hållas kort!

 

Nicole (yes girl I’m talking about you ;)) länkade en låt av den tyska rapparen CRo för ett tag sedan. En ny favorit!

(Look! Likadan Mickey som min - that panda got some style)

 
 
 
 
Nä Miss P, nu får det vara slut på våra sjuuuuka inlägg ;)
Pusspuss
-Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: