lawide.blogg.se

Join the dark side - we got sass

It's Wonderful, It's LAwide

Kategori: Allmänt

Började dagen med arla uppstigning för att sedan bege mig in till den stora staden för lite morgonshopping med min mor. Blev ett par skor och ett par vantar, båda är svarta och inte särskilt intressanta, så jag besparar er bilder. 
Efter detta forsatte jag mot skolan där det denna dagen väntade nationella prov i svenska, fem timmars uppsatsskrivning... YIPPIE! (Anna, kom som vanligt inspringande i sista stund. Men nu vet jag ju varför i alla fall... Oljebrottning?)
Kom fram till att jag tar ett dödstag på pennan när jag måste skriva snyggt, fick med jämna mellanrum bända loss mina fingrar från pennan och skaka dem så de fick blod. Blev i alla fall klar med uppsatsen på tre timmar, förhoppningsvis så blev det någorlunda bra också...
 
 
Ska spendera kvällen med kycklingkebab och X-Factor och ladda upp inför helgen som blir plugg, plugg och JO JUST DET! Lite mera plugg. Ska försöka MÅSTE skriva ett tal, bara det lär ju ta en evighet... Men det är bara å suck it up!
 
Haré gott folk och tänk på mig när ni roar er! ;)
 
-Linnéa
 
(Angående den fina rubriken: Hade lite tråkigt och gick in och mixtra med Sloganmaker, där man skriver in ett namn på något man vill ha en slogan till, i mitt fall ett blogginlägg... Ganska dåligt, men också ganska roligt!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: